På tur

På tur
8/7-8/8 2014, 3100km fra Nordkapp til Lindesnes
med telt, kjøkken og eventyrslyst

torsdag 24 juli 2014

Dag 17, torsdag 24/7, Svaberget Camping

Dagen i dag har vi spandert på Svaberget camping, Kalle vakna og var mykje dårligare enn i går. Feberen hadde blitt verre og dei få paracetene vi hadde i førstehjelpsutstyret hadde allerede fått bein å gå på. Dette førte til at Maria måtte ta seg ein tidlig sykkeltur til nærmeste butikk, bare 7.5 km vekke i Bogen. Det var 7.5 km med mykje opp og ned. Ganske uvant å ikkje ha Kalle på hjul som pleier å rope høgre/venstre, lastebil/husvagn/buss. Maria på tur uten mobil og kart, syns eg klarte meg godt☺ Turen tok meg 49 min fram og tilbake.

Tilbake på campingen fann eg Kalle i nøyaktig same posisjon, på sofaen med mobilen i handa. Kalle har sove store deler av dagen i dag, mens eg har fått unnagjort litt klesvask og blei kokk for dagen. Me tok oss turen ned i tv stova for å sjå litt Tour de France, men det tok ikkje lange tida før Kalle fann køya igjen. Lenge sidan eg har sett han så dårlig som i dag. 

I kveldinga byrja me å tenke på morgendagens alternativ, ein kviledag til? sykkle videre og prøve å finne ei legevakt? Valget blei enkelt då alle hyttene på campingen var full booket,  me måtte koma oss videre til neste større plass Kolvereid som ligg 47km lengre sør. Vi håper og krysser fingrene for at Kalle er litt bedre i morgen. 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar